page

သင္နွစ္သက္ရာ အေရာင္ ျဖင့္ေရြးခ်ယ္ၾကည့္ရူနိုင္ပါသည္

Friday, August 10, 2012

နည္းလမ္း

ႏိုးႏိုး | 11:58 AM |
ႏိုးႏိုး | 11:58 AM |




Best Blogger Tips
Share
နည္းလမ္း...။

ကၽြန္ေတာ္လမ္းေလွ်ာက္တတ္ဖုိ.... လမ္းတစ္ခု မလုိဘူး'''''''',,,,,,,,,

ဒါေပမယ္႕ ........ လမ္းတစ္ခုေပၚေတာ႕ ေလွ်ာက္တတ္ဖုိ႕ လုိခ်င္တယ္......။

နာရီကုိ အခ်ိန္သိဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ငုံ႕မၾကည္႕ဘူး '''''''',,,,,,,,,

ဒါေပမယ္႔ ...... စကၠန္႕သံနဲ႕ မိနစ္ျပ နာရီတုိင္းက ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ ငုံ႕ၾကည္႕တယ္......။

ကမာၻက ၂၃ ႏွစ္ပုိင္းတစ္ပုိင္း လည္ပါတ္တယ္ '''''''',,,,,,,,,

ဒါေပမယ္႔..... ကၽြန္ေတာ္႔ ကဗ်ာေတြ ၂၃ ႏွစ္ပုိင္းတစ္ပုိင္း မေစာင္းဘူး.....။

ဒါေပမယ္႔ ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ မသုံးခ်င္ဘူး.....

ဒါေပမယ္႔ '''''''',,,,,,,,,

ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ ဒါေပမယ္႔ ေတြက သုံးေနတယ္........။

တစ္ခုေတာ႕ ရွိတယ္......။

ကၽြန္ေတာ္႔ ႏွလုံးသားတံတုိင္းကဒဏ္ရာေတြ ၿပိဳပ်က္ေစခ်င္ရင္ေတာ႔ ......

ခင္ဗ်ားကုိယ္တုိင္'''''''',,,,,,,,,

ကၽြန္ေတာ္ေရးခဲ႕တဲ႔ ကဗ်ာေတြ ရြတ္ဆုိရင္းနဲ႕ ......

အျမင္႕က ခုန္ခ်လုိက္ဖုိ႔ပဲ ရွိတယ္.....'''''''',,,,,,,,, ။ ။

ကႀကီး။ (24.3.2012)http://soneseeyar.ning.com/profiles/blogs/6523429:BlogPost:31259?commentId=6523429%3AComment%3A31509&xg_source=msg_com_blogpost Share